Onorată Instanţă, contest!

 

 

judge_hammer

 

Reprezentant Instanţă: Deci, domnule Scurtu, aveţi cuvântul. Apăraţi vă demnitatea.

Dl. Scurtu: Onorată asistenţă, adorată instanţă, am fost discriminat. Da, da, discriminat.

Chiar de acest angajator intolerant şi rău intenţionat. (întorcându-se brusc, cu efect dramatic spre dl Borobei care şedea pe scaunul acuzaţilor).

Reprezentant Instanţă: Dle Scurtu, nu vă aflaţi în vreun film. La subiect, vă rugăm.

Dl. Scurtu: Şi nu oriunde ci chiar la locul de muncă.

Dl. Borobei: Onorată Instanţă, contest!

Reprezentant Instanţă: Nu e cazul! Continuaţi Dl Scurtu.

Dl. Scurtu: Miercuri, 8 februarie, am fost concediat, pe motiv discriminatoriu… Din cauza orientării mele sexuale.

Reprezentant Instanţă: Care e orientaţia dvs. sexuală?

Scurtu: Sunt Homosexual, mult-îndrăgită instanţă.

Reprezentant Instanţă: Dle Borobei, cum explicaţi?

Dl. Borobei: Dragă instanţă, nu l am concediat din acest motiv.

Dl Scurtu: Minte, preamărită instanţă, minte n faţa tuturor. M a concediat că am spus tuturor că sunt homosexual. Deschis, pe faţă. Asta l a înfuriat.

Dl. Borobei: Ţi am făcut prima avertizare când ai desenat o pulă imensă care intră într un anus chiar pe peretele mare de la intrarea în oficiu.

Reprezentant Instanţă: Atent la cuvinte, Dle Borodei!

Dl. Scurtu: Nu aveţi nicio dovadă. M aţi discriminat şi mi aţi tăiat chiar şi bonusul salarial. Discriminare!

Dl. Borobei: Păi vi l am tăiat după ce au scris mai mulţi bărbaţi plângeri că umblaţi cu erecţie toată ziua şi vă atingeţi cu vârful ştromeleagului de fesele altor angajaţi masculi.

Dl. Scurtu: Minciună. Minciună.

Dl. Borobei: Vânătăile de pe faţă vorbesc de la sine. Unde mai pui că avem înregistrări video cum sub pretextul de overtime aduceaţi bărbaţi dubioşi, nespălaţi la oficiu, îmbrăcaţi sumar şi plini de scai şi îi violaţi chiar pe biroul domnului Lungu.

Dl. Scurtu: Contest aceste acuzaţii nefondate. Procovări, onorată instanţă. Domnu Vorobei m a concediat pe motiv că aş fi homosexual.

Dl. Borobei: Eu…

Reprezentant Instanţă: Linişte în sală. Instanţa ia o pauză pentru a lua decizia finală.

 

După 30 secunde:

Reprezentant Instanţă: În baza proceselor verbale, Instanţa a hotărât că Dl Scurtu este…. nevinovat. Ba mai mult decât atât. Este victima unei grave şi inadmisibile discriminări.

Dl. Borobei: Dar domnu Judecător, domnul Scurtu de două ori m-a violat în birou, am analize şi probe!!!

Reprezentant Instanţă: Linişte în sală.

Dl. Scurtu: Gura, pidarasule!!!!

Reprezentant Instanţă: Pedeapsa: Dl Borobei va petrece OPT ani în cel mai strict izolator.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu