înmugurirea online-ului moldav: tanchiştii invizibili

cele mai frumoase proiecte şi cele mai entuziaste fapte, îndeosebi dacă ţin de scris, sunt acelea care se fac fără bani, gratuit. ori, dacă doriţi cu bani foarte puţini.

onlineul moldav este dezgustător. blogosfera moldavă e foarte dea pula. e plată şi neinteresantă.

bunăoară să luăm orice portal funcţional. vom constata că acesta urmăreşte interese, îşi creşte ratingul, promovează conceptele patronului, ori ale mai multor patroni, caută publicitate, forţează autorii etc. dar e şi firesc să fie aşa dragii mei – pâine vrem cu toţii.

 

cel mai pezdos portal moldav de opinii şi informativ, din onlineul moldav, dar şi din blogosferă în special, este tanchiştii invizibili da, eu înţeleg că există bloguvernul, că există diezul că există platzforma că există alte platforme care sunt întemeiate pe te miri care idei şi concepte progressive. huinea tăt asta, eu vouă vă spun.

 

când e liber, când este mult entuziasm, când te rupe, când spui ce vrei, şi vrei să spui… atunci e cel mai nais. atunci e cel mai true. da idei şi proiectuţe de mini mănăgeraşi – mai lăsaţo pulii.

 

nu sunt încântat de tankiştii invizibili ca şi denumire de grupare, deşi băieţandrii au dezvoltat drăguţ ideea. iaraşi, nu sunt un consumator exemplar al materialelor de tip: iaka cum era iaka şii amu, brava carl şmidt – idi nahui kirtos. şi nu e din cauza simpatiilor mele politice, dar de atâta că ele pe chiar sunt boring, amorţite şi sumbre. eu când văd responsabilitate civică mă atăc, vorba ceea.

 

revenind la tankiştii noştri cari nu se văd. ziceam că nu consum-totum dar platforma, ideea, nervul şi tot restul miau părut tare nais. autorul preferat: miss ţânţăreni. bien sur.

 

bun!   

Scrie un comentariu

Din categoria Uncategorized

Lasă un comentariu