primul ‘ujastik’ din MD: omul cu brânză!

filmul în rusă sună aproximativ aşa: человек с брынзои, iar cei de la oscar l-au tradus tot foarte simplu: the man with a box of brânza. thriller-ul acesta care are tentă de ujastik o cucerit întreaga lume şi el începe anume aşa:

– salut, ţi-i frică?
– mi-i pizdeţ ce de frică, ia uite acolo un monstru.
– ia v shoke, eu mă tem, da tu?.
– eu tot!
– fujim di dânsu?
– bine, hai!

şi tot aşa încă 120 di pagini de scenariu idiot. trăilerul filmului arată în felul următor:

contabila mea blondă şi frumoasă cu piele bronzată şi cu părul împletit în codiţă stă şi se gândeşte la mine. brusc, vine boul cela di bărbat’su [pe care deocamdată nu-l cheamă hose] şi o întreabă. tu cu cine ai votat? ecaterina, [aşa o cheamă pe contabila mea blondă care se gândeşte zi şi noapte la mine] răspunde: chirtoacă. bărbat’su, negru de furie, răcneşte: cum adică chirtoacă? eu parcă ţi-am zis dodon!!! şi brusc, barbat’su be o butâlocikă mică pe care o scos-o din pidjak [el jă îi ofisnik griobanâi] şi toate vinele lui se umflă. mai ales se umflă ochii şi gâtu. în 30 de secunde s-o transformat într-o ciudovishe verde cu muci pe faţă. ecaterina stă şi se uită la toată scena asta şi se vede de la poşta veche că ei îi este absolut pohui. monstrul-ofisnik spune: la turu doi o să votezi dodon sau nu? furios, pune el accent pe nu. catiuşa îşi aprinde un parliament, băga-ţi-ai pula de ţigări. [da n-am ce-i face. nu pot modifica scenariul pentru că aşa o fost în realitate]. eu o să votez chirtoacă şi în turul doi şi du-te tu în pulă de ofisnik. plus la asta, dacă vrei să ştii, eu iubesc pe altcineva.
monstrul-ofisnik a încremenit. ochii au început să tremure, iar pe obrazul lui a curs o lacrimă sărată. ăsta era un spetz-efect făcut de nişte programatori de la holiud. spetz-efectu ista o costat jiumate din biudjăt. ofisnikul – fost-bărbat a lu catiuşa scoate o cutie şi o pune pe masă. în cutie stă nişte brânză de oaie. îi spune catiuşei ameninţător: o să guşti din brânza asta şi ea o să-ţi lumineze mintea. catiuşa nu auzise ce spusese monstrul pentru ca iarăşi se gândea visător la mine. scuze, spune catiuşa, ian repeta te rog. lohul repetă: branză, manâncă brânză.
aici kino-lenta se rupe. oamenii din sala cinematografică patria sunt nemulţumiţi. administraţia îl sună pi lupu. lupu vine cu montirovka şi face repede ca filmul să meargă mai departe. se reia filmul:
catiuşa aleargă de la monstru. monstrul o urmăreşte şi are în mana o cutie deschisă, de acolo sar bucaţi de brânză. se aude din gura monstrului: votează dodon votează dodon. catiuşa, care am uitat să vă spun că seamănă foarte mult cu ecaterinele celea din basmele ruseşti, aleargă dintr-o cameră în alta. aici eu am vrut să plagiez din scooby doo, dar ştiu că avea să mă spalească cineva aşa că am renunţat. în sfârşit catiuşa intră într-o ultimă cameră şi acolo un super-făt-frumos [atenţie! făt frumos nu avea pirigar]. monstrul a fost nimicit. muzică de jale. lupu plânge, cu monterovka în mână. contabila mea catiuşa se pupă cu făt frumosul shela frumos. eu mă lahanesc de ecaterina. [blea… şi mâtză bună]

spre final de trăiler tot ecranul e negru şi doar un cerc în care ei se pupă. în loc de titrele ‘the end’, apare sloganul ‘schimbarea până la capăt’. votaţi chirtoacă în turul 2, scrie cu albastru.

ps: nu băi, voi zaebali, pi făt-frumos nu-l chema hose.
ps2: da, dodon ni-o dat kapusneak să nimerească în filmul meu, iar chirtoacă m-o dat în judecată că l-am băgat în film. amu eu tarcesc cu o pivă lu chirtoacă iar lupu tut voobşe nepriciom.

2 comentarii

Din categoria Uncategorized

2 răspunsuri la „primul ‘ujastik’ din MD: omul cu brânză!

  1. Foarte bun articolul. Dacă ai mai rări cu rusismele ar fi ideal. Am rîs cu poftă. O întrebare totuşi: cu brînza ce s-a întîmplat?

  2. piknik

    toiesti tu vrei sa zici hose ca lupu aishea ai ca un skin in talpa sau cum sa inteleg? pardon ca un schiin in cur

Lasă un răspuns

