ATENŢIE: 18+. maturi/perematuri. nu citim dacă suntem cu infarctul.

da nu nahui.
pizdeţ.
în pula pulii
iahuieiu
zaebali.

m-o sunat astăzi david lynch. sincer să fiu nu sunt sigur dacă era david lynch sau martin scorsese pt că ei ambii îs bătrâni şi vocile lor se aseamănă. [vă spun un secret. când ieşim la o pivă cu scorsese, noi, îl poreclim moş martin ]
şi cum aud eu vocea unuia dintre ei, agitată în receptor… îl intreb. şii bre acolo? iar el îmi răspunde: băi hose, caroce n-ai intrat tu le regie film… toesti ai intrat, numa că la contract iar la sfârşit trânteşte un “ebal ia v rot’ şi pune trupka.

nu pizdeţ. ori poate druc când m-o întrebat care e ultimul documentar pe care l-am vazt şi eu i-am zis că unu cacoito francez despre elevi, poate trebuia să zic vreun titlu de vreun documentar de-a lui. hui poimi. esenţial e că n-am intrat.

bag pula-n-pula me.

bleaaa suka şi di tari vreu să citesc scenariile pe care le-o scris cei care au luat nota 8. blea să citesc şi să-i pun suka să-l mănânce. băi, da cine ştie, poate anumite locuri deamu erau cumpărate de dl ministru focşa. hui poimi şi-o fost acolo… cert este următorul fapt [în chizda chizdei]:

ciorbă maxim – 8 [blea şi aş vre să-ţ văd probele de intrare]

sârbu vasilii – 8

balică cristina – 7

mardari adrian – 7

bănari alexandru – 6.5

barabaş xenia – 6

virschii catalin – 6

tonu duimitru – 8

victor neaga the hose – 5

alexei the robert – 4

UN TRILIARD DE OAMNEI – 4

SI INCA VREO DOI DE 6/7

[în total 44 de oameni]

între timp, dacă aveţi în plan să vă stricaţi vieţile şi să vă măritaţi mâine’poimâine apu nu uităm de această minunată posibilitate :

7 comentarii

Din categoria Uncategorized

7 răspunsuri la „ATENŢIE: 18+. maturi/perematuri. nu citim dacă suntem cu infarctul.

  1. blea, esti mai pizdos ca mine, ai luat the 5. nie doamna caruia nu i-am retinut numele mi-a propus sa merg la actorie, ca au locuri la bujet 🙂 nahui nie actorie, eu vreu la rejie … ei daca nu s-o prinit, shi sa-i fashi …. juinea ….. poate la romishi voi fi admis ….. bem?

  2. ap aşa statu ista băganeaş pula în el,îngroapa talentele,da vseoravno mai înșercaţî că Speranţa moare ultima
    P.S. Mc Gootsa sa ma linga la puță

  3. R

    facultatea asta are ceva dubios la ea…precis o parte din locurile la buget sint cumparate…
    Am luat si eu 4, si mi-au spus k dac vreau ceva mai mult treb oliak sa ma pun in genunchi si sa ma milojesc cu ceva copeici..

  4. Gonzo

    dă la ВГИК, bagă pula în hoiturile comuniste de la arte;)

  5. hose

    da. anume asa tre de facut.
    numa’ ca eu o sa ma hodinesc un an acasica. sa ma gandesc la viata intre timp 😀 haha

Lasă un răspuns

