Lansare … haha

uite cum stau lucrurile,

propun să fim drugani şi ca să nu complicam deplorabila situaţie a blogosferei din RM, fii ochi şi urechi:
aceasta este o lansare de blog. dar cum ştii bine că la lansări se adună multă lume, grăiesc în dodii, după care mănâncă nişte biscuiţi sau plăcinte cu vin şi apoi apogeul – se îmbată ca nesimţiţii; aşa trebuie sa se întample şi la noi,  pe net.

aşa că dacă participi la lansare, fă un copy paste la imaginea asta undeva pe net. şi fără să ne ruşinăm îl punem acolo undeva într-o lista de site-uri. doar vezi ce scrie pe imagine. iar imaginea asta nu am facut-o eu. aşa am cumparat-o de la magazin de Pi-ar-uri [PR caroce], iar ei acolo sunt licenţiaţi de cedo în a spune adevărul şi numai adevărul.

bunoară eu, aşa fac acuşică, ca să fac blogroll-ul meu breaz, pun acest link acolo şi gataaaa.
iar dacă tot e lansare, facem şi party. începem cu muzoane. terminăm cu o şampanie, deamu când or da banii cei care tre să dea.

pe curând [foarte curând]

Melodia foarte vesela si rupatoare, enjoy

4 comentarii

Din categoria Uncategorized

4 răspunsuri la „Lansare … haha

  1. hose pablo

    caroce nu m-ati mai adaugat voi. celor ce m-au pus in blogroll – respekt.
    iar celor ce nu, eu o sa le atamshesk muhahaha.

    dar makar femeiushka asta din cantec v-o placut au ba?

  2. hose pablo

    hose_pablo at yahoo dot com. asta e pentru alice, sa incerce altcineva sa-mi scrie
    pffff

  3. cand oi ave blog, stroga te adaug:d

Lasă un răspuns

