mdeah băieţi…iaka na – pesenka speta.
n-am reuşit eu să vă felicit. sper că n-om muri anu ista, şi poate recuperez la anu’.
cu ce ne-am ales? boturi sparte, bardak în casă, rămăşiţe de salate şi bitociki în frghidarium?
încă mai ce? corobşele de pitardi şi pseudo-focuri-de-artificii împrăştiate în zăpada şi glodul îngheţat? sticle de vodeară lângă parcări, sume regretabile de ruble dispărute din bugetul lunii ianuaie şi la toate astea se alatură pirigarul care vă tot abureşte monitorul şi nu puteţi citi acest post? hehehe aşa-i. welcome to the club.
acest post va fi scurt dar serios. e despre marketing.
sfătuiesc patronii de super-hyper-marketuri să-şi verifice clientura şi totalul vânzării nu prin jmecherii ce ţin de contabilitate sau alte lucruri care necesită studii superioare şi uneori master-uri şi chiar doctorat-uri. ci altfel. mult mai interesting şi mult mai fun.
eu zic aşa: dacă eşti patron de green hills sau fidesco sau linella sau everest sau orice altceva, încearcă să dai o tură prin curţile din zona în care ţi-i amplasat marketul. să iai un carneţel şi să faci notiţe umblând pe la urnele şi gunoiştile din zonă. îţi faci bilanţul conform pungilor cu logo şi emblema firmei tale. dacă la vreo urnă din zona unde ţi-i desenat magazinul, vezi şi sacoşe ale altor marketuri, atunci ceva nu merge bine şi n-ar strica să-ţi pui semne de întrebare.
o eficientă metodă de a face bilanţul zilei de 1 ianuarie, şi în general a împărţirii zonelor de influenţă asupra clienţilor. Şi ca să păsrăm tradiţia de a-l cita pe ţiganaş, încheiem prin a spune:
marketing sau hui-poimi.
între timp va invit să dăm o tură în blog punct md. dar nu astăzi, data viitoare.
Ps:
dacă ai avut o revelaţie pe la 6 dimineaţa pe 1 ianuarie, n-o lua în serios, trust me, a fost un gliuk. iar dacă crezi că totuşi a fost o revelaţie, aşteptăm confesiuni şi mărturii referitor la orgiile de pe unu zero unu doomii zece pohodu…